Harman Kardon HKTS20 surround set

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon HKTS20 surround set op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

edddy 23-05-2011

Hallo, heb sinds een paar weken de HKTS 2 BQ aangeschaft bij correct en begrijp eigenlijk de lovende recenties over de geluidskwaliteit niet, ik vind het setje erg dof klinken in het hoog en in het lage gebied rommelt het maar wat, ben dus zeer zeker niet te spreken over de geluidskwaliteit, design is wel erg mooi.

H.O. 25-01-2011

Ik ben ook op de review's afgegaan, bij correct gekocht zwarte set + stands incl verzendkosten €238.
Het verbaasde me, zoveel kwaliteit voor dit geld, zowel de afwerking van het materiaal als het geluid.Kristal helder hoog en mooi midden en met de subb kun je heerlijke bass instellen voor muziek en bij het bekijken van films kan hij de vloer doen trillen alsof je bij de opnames aanwezig bent.

Peetje 1971 15-12-2010

Besteld bij Correct, binnen twee dagen had ik de set thuis. Heb de H/K direct aangesloten op mijn Pioneer receiver(vsx 520)en het verbaasde mij dat je voor dit geld zoveel kwalitiet krijgt. Mooi en zuiver geluid uit de voorspeakers, en de subwoofer kun je zo instellen dat de lage tonen niet overheersen. Heb deze set besteld na het lezen van de andere reviews. Als je andere bekabeling wilt gebruiken dan die er bij zit, let dan wel even op de dikte van de kabels.

ivo3 23-10-2010

----------Update review, 23-10-2010---------
ik ben blij deze speakers te hebben aangeschaft en dat voor die prijs.
meerdere audiofielen in de kennisenkring zijn anthousiast,en zijn verbaast over de heldere klank en de kracht van de subwoofer,ideaal voor een middelgrote of grote kamer.
een mooi designe,de subwoofer is wat groot,maar dat went,en tenslotte is kwaliteit belangrijker

--------1e review, 30-9-2010---------
dit was wat er ontbrak,aan mijn pioneer receiver,een paar goeie kwaliteits luidsprekers.
had eerst nog een set van jvc van mijn vorige home cinema aangesloten,maar ik was nooit echt tevreden over het geluid.
bij deze 2.1 set komen de hoge en middentonen zeer duidelijk over,dus niet dat het klinkt alsof alle klanken op een hoop zijn gegooid.
de subwoofer is wat aan de grote kant,maar geeft geluid weer,dat prachtig in harmonie is met de rest.
de bekabeling die er was bijgeleverd heb ik niet gebruikt,voor een paar tientjes heb je betere.
deze set is echt een aanrader.

Wolfgang 19-08-2010

Zeer mooie set speakers. Vreemd dat het voor dit geld kan.
Correct stuurde de set af op de dag van bestelling/betaling. Het kwam de volgende dag aan.
Netjes gemaakt (hoogglans zwart dus je ziet elk stofje liggen), ik vind het geluid mooi. De gebruiksaanwijzing (in elke europese taal) geeft aan hoe de boel op allerlei soorten systemen wordt aangesloten.
Er is een valse noot:
Het stand-byverbruik is 9W, dus 79 kWh/j. Zelf na gebruik uitzetten dus, of een stand-by killer plaatsen.

Pieter_L 22-07-2010

Na de verhuis bleken mijn zuil speakers meer in de weg te staan dan dat ik er plezier aan kon beleven. Om die reden op zoek gegaan naar een set die niet teveel plek in beslag nam, geen meters kabels gebruikte en toch goed klonk voor zowel muziek als film. En met en Pioneer VSX-516 als basis heb je dan behoorlijk wat keus. Uiteindelijk omwille van de ruimte toch op zoek gegaan naar een 2.1 set. Dat maakt je dan toch al snel wel weer heel beperkt in keuze.

Allereerst gekeken en geluisterd naar een Bose Accoustimass set. Eerlijk is eerlijk, dat was huilen met de pet op. Vervolgens kwamen setjes van Mordaunt-Short, KEF en B&W voorbij. Het klonk allemaal top, maar de prijs was er ook naar. Mijn budget was rond de 500 euro, en de genoemde sets gingen daar niet in passen.

Toen liep ik echter tegen de Harman/Kardon sets aan. Ik wist eigenlijk niet dat H/K ook in dit segment actief was, maar na een luistersessie was ik toch aardig verrast. Het geluid klonk vol, raakte m.i. alle lagen die ik verwachte te horen (en mijn oren zijn wat dat betreft redelijk getraind als DJ). Met als aangename verrassing dat de woofer (mits goed afgesteld) niet direct in een bepaalde hoek te horen is. Het geluid uit die kast wordt goed verdeeld door de ruimte. Het nadeel is wel dat het dan ook weer een fikse kast is die je weg moet werken (woofer is horizontaal geplaatst).

Ik heb de set aangeschaft bij Correct.nl voor 149 euro. Normaal ben ik niet van de internetaankopen, maar in de winkel betaalde ik 399 of 449. Een wezenlijk verschil. En voor die 149 euro is dit werkelijk waar een super aankoop!